2013. május 28., kedd

Basics XL-es Női trendi hosszú kardigán - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

table width="964" align="center" background="https: //lh3. googleusercontent. com/-1BJKrs0JSGY/TxwDEPrx8FI/AAAAAAAAIYU/mTvsGDztuV8/s60/1dCrochetedCord. gif" border="0" cellspacing="2">
Nagyon szép trendi két oldalt hosszított kardigán.
A mért méreteket vedd figyelembe.
Nem gombos semmi nincs rajta amivel összekapcsolódik elől.
Csak lóg én egy kis dísz csipeszt használtam amivel összekapcsoltam.
Picit ki is szakítottam vele de megvartam (fotóztam) nem észrevehető de leírtam hogy tudjál róla.
Kismamáknak is nagyon praktikus.
A mért méreteket vedd alapul.
A képek mesélnek helyettem.
Csodálatos.
LE NE MARADJ RÓLA!!!
Kérdésekre szívesen válaszolok.
Ha időd engedi nézz szét az oldalamon.
NEHOGY LE MARADJ RÓLA!!!
Banki adatok: Erste



Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Az aukció vége: 2013-06-17 11:20
. Basics XL-es Női trendi hosszú kardigán - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése